Sähköisten palveluidemme kirjautuminen on uudistunut
Kun kirjaudut sähköisiin palveluihimme ensimmäisen kerran, sinua pyydetään tunnistautumaan. Sen jälkeen pääset jatkamaan käyttäjätilillesi. Jatkossa voit kirjautua sisään joko käyttäjätunnuksellasi ja salasanallasi tai verkkopankkitunnuksillasi tai Mobiilivarmenteella.
Usein kysyttyjä kysymyksiä
Liittymällä on myös toinen omistaja. Unohdin lisätä liittymän toisen omistajan tilauksen tietoihin. Miten toimin?
Kutsu muut omistajat mukaan projektillesi OmaLiittymän Osapuolet-välilehdeltä. Kutsu menee heille sähköpostiin. Heidän tulisi seurata sähköpostissa olevaa kutsulinkkiä ja tunnistautua palveluun (tunnistautumistapana pankkitunnukset tai mobiilivarmenne). Sitä kautta muut omistajat pääsevät mukaan projektillesi.
Miten lisään sähköurakoitsijani projektille?
Kutsu sähköurakoitsijasi mukaan projektillesi OmaLiittymän Osapuolet-välilehdeltä. Kutsu menee heille sähköpostiin. Hänen tulisi seurata sähköpostissa olevaa kutsulinkkiä ja tunnistautua palveluun (tunnistautumistapana pankkitunnukset tai mobiilivarmenne). Sitä kautta hän pääsee mukaan projektillesi.
Miksi sähköurakoitsijani täytyy kutsua mukaan projektille?
Sähköurakoitsijasi täyttää liittymän käyttöönottotilauslomakkeen OmaLiittymässä, ja vain sähköurakoitsija voi tehdä sen.
Kutsuin sähköurakoitsijan projektille, mutta hän ei päässyt rekisteröitymään palveluun urakoitsijana. Mitä tehdä?
Kun olet kutsunut sähköurakoitsijasi projektille, hän näkyy OmaLiittymä-projektillasi kutsuttuna ja kutsu on mennyt hänelle sähköpostiin. Hänen tulisi seurata sähköpostissa olevaa kutsulinkkiä ja tunnistautua palveluun (tunnistautumistapana pankkitunnukset tai mobiilivarmenne). Sitä kautta hän pääsee mukaan projektillesi.
Miksi projektille täytyy lisätä asemapiirros?
Asemapiirros tarvitaan, jotta tilauksen käsittelijä näkee kiinteistön tarkemman sijainnin.